Mitt rum

Har en uppgift i skolan att skriva om mitt rum. Eftersom att jag ändå inte har så mycket att skriva så tänkte jag dela med mig av den här. Här är den:

När jag kommer in rummet möts jag av en varm solstråle som lyser rakt in i mina ögon. Rakt framför mig finns också en säng, på sängen finns en massa kuddar liggandes på ett guldigt överkast. Där bredvid sängen, finns ett nattduksbord med en lampa och grejer på.  Om jag sedan vänder mig om möts jag av en brunmönstrad fondvägg. På samma sida som fondväggen står en stor garderob. På andra sidan är väggen vit.  På den vita väggen sitter en stor spegel. Där finns även en gigantisk affisch på Coldplay, mitt framför min säng. Gardinerna är svarta, i fönstret står en blomma. Då jag kollar ut genom fönstret  ser jag en vacker gård. Ja det är egentligen allt som skulle få plats i mitt pyttelilla rum.



By the way tack för fina kommentarer angående önskeoutfiten, ni uppskattar alltså sånt? Om ni har något som ni gärna vill ha mer av så säg till bara sådär, det ska inte behövas enstaka inlägg till det.


Kommentarer
Postat av: josephine

sv:okej... ingenting ska snart äta. händer i helgen då?

2009-04-23 @ 18:59:53
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0