Måndag

Hej! Hoppas ni har haft en bra dag, själv känner jag att jag har än så länge haft en sådan där typisk måndag, jag skulle behöva någon riktig spark upåt och bli lite extra glad. Vet inte riktigt hur jag ska få det, men men. Shit! Har franska prov imorgon och det finns saker som jag inte kan. Efter plugget bär det av til Fältöversten där jag ska träffa min pappa för att köpa lite saker. Men jag känner att jag verkligen måste få en uppfriskning kan inte Måndagen bli som förra måndagen, då skulle jag vara riktigt lycklig kan jag säga, men en sak kan jag glädja mig åt det är höstlov nästa vecka, visst skolan ör ok men jag känner att jag måste slappna av lite nu efter som att det är så himla mycket att göra i skolan nu. Ska försöka få ihop så att jag kan träffa någon i veckan för det känns det värt det. Men frågan är vem? Det löser sig. Men varför inte sätta igång att plugga eftersom jag inte kan allt och provet är liksom imorgon.


Ha en fortsatt jättefin dag!

Kiss & Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0