Dålig Måndag blev glädje måndag

Hej! Just nu sitter jag på mammas jobb och funderar ut en bra höstdikt som ska lämnas in imorgon. Hela dagen har jag varit nere och på ganska dåligt humör, men det fanns faktiskt en grej som vände hela dagen till rätta, okej kanske låter lite töntigt att denna sak skulle förändra min dag. Men jag kan inte tänka på något annat och den underbara tanken får mig att le. Är ni nyfikna på vad det är? Det förstrå jag om ni är, okej det är nämligen så att när jag stod utanför mammas jobb så kollar jag en bit bort och då ser ajg Idol-Johan komma och tänker jaha kommer han coolt att jag har sätt honom, men jag brydde mig inte så mycket om det, men vet vem han går med, okej nu kanske jag skriver som om det Justin Timberlake, men det var KEVIN, min absolut största favorit. Han är snyggare i verkligheten, jag tycker han ser ut att vara ganska lång eller i alla fall normal lång, men vet ni? Han är jättekort! Fast oerhört söt. Nu måste jag plugga lite.

Ha en fortsatt trevlig dag!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0