2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Hmm...Varit på ett bröllop bla,
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej, verkligen inte
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej.

4. Dog någon som stod dig nära? Nej,och jag tackar gud för det!
5. Vilka länder besökte du? Endast Sverige
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?En katt
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?hmm...13/10 kanske?
 8. Vad är det bästa som hänt dig år 2008? Jag vet inte riktigt, kanske när jag såg Kevin Borg haha,

9. Största misstaget? Har nog inte gjort några misstag. Eller jo, några, men de är bortglömda.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Aa sjuk har jag varit en hel del.
11. Bästa köpet? Jeans från puss&kram,  

12. Vad spenderade du mest pengar på?  presenter till andra.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Absolut, det var mycket som gjorde mig glad men när ajg såg Kevin går det inte att förklara min enorma glädje
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? If I Were A Boy-Beyoncé, Viva La Vida-Coldplay, Just Dance-Lady Gaga, Forgive Me-Leona Lewis, On And On-Agnes, With Every Beat Of Me-Kevin Borg, Break The Ice-Britney Spears
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare
16. Vad önskar du att du gjort mer? Vet inte riktigt...

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Onödiga saker.

18. Hur tillbringade du julen? Träffade hela tjocka släkten den 20 onde, efter det så bar det av till Uppsala på aftonen och då under natten midnattsmässa, på juldagen kom familjen hit.

19. Blev du kär i år? aa

20. hur många one night stands? Em, inga:P

21. Favoritprogram på tv? Gossip Girl, Idol

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Inte hatar men det finns personer som jag inte tycker om nu..

23. Bästa boken du läste i år? Gossip Girl och Killar Kompisar och lyckokort

24. Största musikaliska upptäckten? Föstår inte riktigt frågan, men så som jag förstår det så blir svaret när Kevin sjöng i kvalet.

25. Något du önskade dig och fick? Ja, jättemycket.

26. Något du önskade dig men inte fick? aa, en mobiltelefon, wesc hörlurar, sofis mode, Britneys skivor, Agnes skiva, NBs skiva och lite mer men det är ok jag är iaf jättenöjd

27. Årets bästa film? Mamma Mia, Step Up 2-The Streets
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? -
29. De bästa nya människorna du träffade? Rebecca är nog den ända nya jag träffat och det var jättekul att jag lärde känna henne.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? Snyggare än innan:) Har verkligen hittat mig själv och min stil.

31. Vad fick dig att må bra? Mina nära och kära

32. Vilken kändis var du mest sugen på? Dominic Cooper och Sebastian Krantz =)

33. Vem saknade du? Lisa och Lovisa
34. Favorit månad? Flera.

35. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, (fråga mig inte vad det är alldeles för personligt)


Kommentarer
Postat av: elle

(:

2008-12-28 @ 15:32:30
URL: http://typisktelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0