Vanderlyle cry baby cry

Idag är det en riktigt bra dag. Livet leker just för att våren är här och jag är så sjukt stolt över mig själv. Jag fick ett spontanryck och satte mig på espresso house och guess what? Pluggade matte. Ni kan inte ana känslan när jag var klar och känslan av att: "Yes, yes tre tal kvar". Därefter lämnade jag tillbaka Malins gitarrstämmare som hon glömt här sist och sedan blev det fika med Lisa. Nu ska jag plugga HK, shit vad jag vill bli av med den där skiten, men dagen har ju varit så bra. Vet ni en sak? Det känns som att jag varje dag skriver om plugg? Men det är ju en hel del sånt nu  tyvärr, men att våren äntligen (!) har kommit för allting så häääääääär mycket roligare och jag känner verkligen att livet leker. Kan inte minnas när jag på under en sådan här lång tid har känt mig så här lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0