This is how i feel i´m already torn

Hej på er!
Har haft en riktigt chill dag eller nej det kanske inte var så chill om jag tänker efter, att skriva nationellt prov är inte så chill och att sitta i 30 graders värme i en simhall och se på när tjejerna i ens klass simmar kanske inte heller är det roligaste även om det inte kräver så mycket anstränging. Råkade ut för en ganska irriterande sak också, jag trodde att busshållsplatsen låg längre bort än vad den gjorde så jag hade alltså bara kunnat korsa gatan men istället gick jag lite längre. Haha vilket stort lyxproblem egentligen eftersom att jag inte behövde gå särskilt långt till den hållplatsen jag gick till. Ska ta och städa upp på bordet här nu, så att jag kan plugga. Känns trist att sitta här inne och så tittar man ut på det härliga vädret. Nu har våren verkligen kommit. Det gör mig lycklig och jag kan konstatera att min hemmadag igår var välförtjänt med tanke på provet. Nu mår jag toppen och jag säger som mina visa bröder vad det gäller nationella: "Ett skrivet prov är ett skrivet prov" så det får alltså gå som det går.
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0