Mina bästa och sämsta egenskaper

Hade halvdag och åt lunch med Cissi vilket självklart var hur trevligt som helst. Har inte så mycket mer att skriva därför får ni en lista på mina bästa och sämsta egenskaper, blev lite inspirerad av Febb (en blogg jag tänker tipsa om lite senare)
Bästa:
  • Jag har lätt för att få andra att skratta, tydligen ibland även utan att jag tänker på det
  • Jag är otroligt självständig och klarar av att göra det mesta på egen hand
  • Jag är otroligt målmedveten har jag bestämt för att uppnå något ger jag inte upp
  • Jag är inte rädd för att utmana mig själv och testa nya saker
  • Jag bryr mig om mina medmänniskor och tänker att om ingen i min närhet är lycklig då är inte jag heller lycklig.
  • Jag kan vara är väldigt social och är bra på att bryta en pinsam tystnad
  • Jag är inte heller en person som hela tiden pratar särskilt inte i stora grupper det är för att jag endast säger saker då jag har någonting att säga
  • Jag är säker på mig själv och struntar i vad folk tycker och tänker om mig.
  • Jag är alltid mig själv i alla lägen
  • Jag är inte så blyg och har lätt för att öppna mig inför nya människor
  • Jag har en väldigt hög moral och kan stå emot grupptryck

Sämsta:
  • Att vara målmedveten är ibland inte så bra då allt inte alltid går som man vill, jag tror ni fattar vad jag menar
  • Jag tror det värsta om folk vilket ibland är bra och ibland dåligt
  • Jag kan vara riktigt bitchig när jag är på dåligt humör utan att jag tänker på det
  • Jag kan lätt glömma bort saker
  • Jag har lätt för att skjuta upp saker och är alltid i sista minuten med viktiga saker
  • Jag är otroligt envis om jag har sagt nej så är det nej vilket jag tror kan göra folk ganska irriterade, jag är inte så mutbar med andra ord
  • Jag är inte den som pratar konstant i stora grupper vilket ibland, jag säger inte alltid men ibland kan det göra människor väldigt osäkra.

Det var det, kanske inte så kul för er men det är faktiskt skönt att skriva ner allt det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0