Lista

FAVORITER

01. Filmer? A Walk To Remember, Allt för min syster mfl. 
02. Låtar? Måånga
03. Årstider? Vår
04. Mat/dryck? Gillar det mesta
05. Djur? Katt
06. Färg? Svart
07. Parfym? Ingen aning
09. Ämne i skolan? Svenska och Musik
10. Sysselsättning? Skriva och hänga med vänner

GILLAR DU ATT

01. Ge kramar? Absolut!
02. Ge massage? Det är väl ingenting som jag föredrar direkt men jag är tydligen ganska bra på det så ja kanske
03. Gå promenader i regnet? Om jag har tillräckligt med kläder på mig så att jag inte fryser så ja


ÖVRIGT


01. Svär du för mycket? Det kan du ge dig fan i, nej jag skoja bara haha, jo men jag tror tyvärr att jag svär lite för mycket
03. Vilken låt lyssnar du på just nu? Let your loss be your lesson
04. Vad är bredvid dig just nu? Ballerina kakor och en hemskt stor läxhög
05. Saker på skrivbordet? Post it lappar, cola, kakor, en plånbok jag ej använder, armband, hörlurar, mobil, dator, böcker, papper, ljus, tavla, en tom pennburk och en lampa
06. Hur ser ditt skrivbord ut? Vitt
07. Vad var det sista du åt? En kaka haha
08. Vem vill du spendera resten av ditt liv med? Min familj
09. Har du en lavalampa? Haha nej
10. Hur är vädret just nu? Vettefan orkar inte kolla persiennerna är nerdragna
11. Vad gjorde du igår kväll? Hängde med trevligt folk
12. Vem pratade du sist med på telefon? Mamma
13. Vad gör dig glad? Familj, vänner, musik, roliga och varma människor, när våren är påväg, ensamhet, lugn och frihet
14. Vart skulle du vilja åka? Just nu: New York!
15. Har du pojkvän/flickvän? Nej
16. Är du kär? Nej inte för tillfället
17. Hur tidigt stiger du upp? Deeet är jätteolika
18. Vem/vilka vet mest om dig? Mamma, Mormor, Lisa, Pappa, Maria, Johan, Micke...
19. Gillar du att slåss? Haha inte på allvar men jag älskar att slå folk som retar mig lite löst sådär
20. Vad ska du göra ikväll? Träffa min släkt
21. Har du utländska föräldrar?
22. Var har du ont? Ingenstans
23. Är du bra på att måla? Haha bra och bra, jag bara målar och sen om det blir bra eller inte får någon annan bedömma haha
24. Vem kramade du senast? Caroline
25. Vad längtar du till? Tills det blir vår på riktigt, sommaren, gymnasiet, tills jag har skrivit klart den här listan så att jag kan plugga klart och göra annat.
26. Vad heter dina husdjur? Har inget
27. Har du körkort? Nä men jag vill övningsköra snaaaart. 
28. Favoritgodis? Vet ej
29. Morgon- eller nattmänniska? Natt ofc
30. Sparare eller Slösare? Slösare tyvärr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0