Jesus don´t cry

Gammal bild från London Foto av Maria
Gårdagen kändes väldigt bra. Väldigt bra och härliga tjejer som kom. Idag ska jag medan jag pluggar äta en massa kakor och vara väldigt onyttig. Senare ska jag försöka se lite på reprisen av Melodifestivalfinalen, jo jag vet jag gillar den inte men jag kan i alla fall ge den en chans och analysera om Eric Saade klarar sig bra Düsseldorf eller inte och för er skull så kan jag analysera det här, bara för att jag vet att ni har saknat mina överanalytiska, fantastiska inlägg om melodifestivalen men förvänta er inget jättestort för jag är som sagt inte så intresserad längre, jag lyssnar hellre på annat om jag får välja liksom men eftersom att jag är så snäll så kan jag offra mig för er skull. Ännu senare vilket inte är jättesent men ändå senare så blir det släktträff för min gudfar som fyller år (Min gudfar är min mammas morbror, därav släktträff). Nej hörrni nu ska jag inte sitta här, nu ska jag plugga Biologi, Tysklands enande och Första Världskriget men först måste spotify reklamen sluta.
Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0