It´s terrible love when I walking with spiders

Oj oj jag har inte tänkt på mitt falska leende på denna bilden förut, vad fult det var men aja jag bjuder på denna bild som är några år gammal.

Hoppas att ni har haft en grym dag! Min dag har inte varit så märkvärdig alls faktiskt. Skulle ha träffat Gillian men det blir att träffas på söndag istället så dagen tillbringades på stan istället, helt för mig själv. Hittade dock inget kul, inget märkvärdigt liksom och det här är ingen modeblogg så nej ni får inte se vad jag köpte dock tror jag inte ni vill det heller då jag endast köpte ett par vanliga svarta transparenta strumpbyxor ni vet så nu fick ni reda på det i alla fall. Just nu sitter jag i mitt rum vilket jag inte gjort på evigheter, men det är ju så mycket trevligare när det är städat än när det ligger saker över hela rummet, känns bra att jag även lånat syrrans stereo och det får mig att vilja göra detta mycket oftare. Vet ni en sak? Imorgon är mina föräldrar inte hemma vilket innebär att jag om jag inte planerade in något skulle få tillbringa en hel kväll ensam men vet ni varför jag inte vill det? Ni får nypa er själva, ni får håll i er eller ni får tappa hakan nu men anledningen är att jag kommer fastna framför melodifestivalen vilket jag inte vill, kan ni tänka er jag vill inte se på melodifestivalen. Titta här så nördig jag var, eller titta bara på förra året, i denna blogg. Helt sjukt vad man kan förändra åsikter på ett år, fast å andra sidan kanske det inte är så konstigt att man börjat tröttna på schlager musik när man föredrar denna sorts musik. Hur som helst åker jag till Uppsala imorgon för att åka bort i från schlager träsket höll jag på säga, men innan dess ska jag umgås med Antonina.
Puss på er och jag hoppas att ni har en bra fredagskväll.
Update: Okej det här med att sitta i mitt rum kanske var mysigt tills internet mottagningen blev så låg att de tar tio minuter att öppna en internetsida! Just sayin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0