I say a little prayer

Hej på er! Idag har jag varit på toppenhumör, känner mig så glad att våren börjar komma, dock blåser det så fruktansvärt ute på ön, så att redan nu börja klä sig vårigt känns sådär upptäckte jag igår, men skinnjackan tänker jag behålla men jeans får sitta på benen tills våren har kommit på riktigt. Ska plugga och lägga upp ett schema för resten av veckan, (yes målmedveten brud här) nej men jag känner att jag behöver det för kunna lägga ner tid på plugget, att chilla, träffa vänner och skriva. Det är liksom tre saker som är viktiga för mig:
Att jag sköter skolan och går ut med betyg jag är nöjd med. Att jag får stunder för mig själv då jag gör exakt vad jag själv tycker är kul. Att jag får tid med mina vänner och familj. Klarar jag eller får jag inte de grejerna jaa då är jag helt enkelt inte lycklig, de där är allt som krävs för att jag ska vara lycklig och om jag gör upp scheman endast för mitt pluggande så kan jag få tid för ensamhet och vänner :). Hoppas att ni har haft en toppendag, förresten snälla ni som bloggar svara mig om det bara är jag som inte kan göra mellanrum mellan mina stycken? Skulle verkligen uppskatta ett svar, för jag stör mig extremt mycket på detta.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0