When you´re down and trubbled and you need some loving care

Hej!
Har haft en sjukt bra dag med mycket skratt och all den där oron och frustrationen är borta nu. Allt för att jag nu har rätt ut saker med min musiklärare och det var ett mycket bra snack orkar inte skriva ner vad han sa här men nu känns det i alla fall väldigt bra och ledarutbildningen gick väldigt bra trots att jag inte kände en enda människa, men istället fick jag väldigt bra kontakt med en tjej framförallt än så länge. Annars har jag idag bestlutat att jag ska tillsammans med Victoria och Maryam uppträda på vårkonserten i skolan. Mest för att övervinna min scenskräck och nu när jag fått så konstruktiv kritik och gott självförtroende vad det gäller mitt spelande så har jag styrka nog att göra det, sedan är det av en massa andra stjäl men detta är väl det största. Jaa annars har det inte hänt så mycket, dagen har flutit på.

Må bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0