When you look at me

Finns ingenting att säga om denna dag, stannade hemma idag för att jag hade ont i magen och allmänt hängig idag, men imorgon blir de skola. Jag kom på en ska idag, eller nej det gjorde jag inte det är en sak jag vetat länge men som jag verkligen noterat idag och det är att snart, söker jag in till gymnasiet, det skrämmer skiten ut mig. Var på Jensens öppna hus och jag fick faktiskt ett riktigt bra intryck och jag tackar Gud för att de verkar ha full koll på dyskalkyliker eller hur det nu stavas, kul att jag träffade på Lisa också haha. Annars jamen vad finns det att säga när en dag liksom bara flytit på, jag har städat mitt rum är dock inte riktigt klar än men det ska jag se till att bli. Har bestämt två datum att ses med Antonina ett på fredag och ett nästa lördag för att se Melodifestivalen, för övrigt fick jag nyss ett sjukt sug att lyssna på nostalgimusik och vilken dålig musiksmak man hade som liten alltså, men det är ju nostalgi så det är ändå bra... Denna är iof ganska bra men också en av mina första favoritlåtar minns faktiskt att jag satt i bilen en gång när jag hörde, kan ha varit första gången jag hörde den. Hahah den här kan ju få tala för sig själv, och jag tror ni fattar att det inte var en låt jag satt och lyssnade på men jag tror ni fattar varför den skapar nostalgi.

Må bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0