Just like heaven


Saknar värmen, saknar skrattattackerna man fick när man blev drängt av vågor ingenting kan beskriva den känslan haha. Saknar att veta att man inte har någonting att göra för resten av dagen, saknar att få en hel frukostbuffé, saknar att allt är gratis, saknar att bara behöva slänga på sig kläder och inga ytterkläder utan att frysa, saknar att kunna springa runt på stranden och hoppa i plurret när man själv ville. Jag saknar Guadeloup helt enkelt!

Nu tror ni kanske att jag ska skriva världens mest deppiga inlägg...

MEN det ska jag faktiskt inte, för jag är glad. Riktigt glad och jag kan äntligen känna mig som jag gjorde innan vi åkte till Guadeloup (Som är en klass för sig). Jag har pratat med min musiklärare och jag tror inte att det är helt omöjligt att kompletera mitt betyg ändå om man ska tro hans reaktion och dessutom skulle han läsa mitt mejl och prata med mig om betyget så fort som möjligt, det låter ju mer än bra! För i övrigt har dagen inte varit särskilt speciell ska äta nu och sen ska jag plugga hela kvällen. Där har vi möjligtvis det som är mindre bra med denna dag. Men det är bara att bita ihop.

Må bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0