Lista

1. Hur mår du idag?
Everywhere




2. Kommer du komma långt i livet?
The show must go on



3. Hur ser dina vänner dig?
There you´ll be


4. Kommer du att gifta dig?
Raise your glass


5. Vad är ditt livs themesong?
Beacuse the night


6. Hur är skolan för dig?
Faller



7. Hur kan du komma framåt i livet?
Som jag hade dig förut

8. Hur kommer morgondagen att vara?
Falla fritt

9. Vad är det bästa med dina vänner?
I fought the law

10. Vilken sång beskriver dig bäst?
Hur ska det gå?

11. Hur är det med ditt liv?
Jag kan inte skilja på


12. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Tennesee


13. Hur ser världen på dig?
Kär i en ängel


14. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Radioactiv


15. Vad tycker dina vänner om dig?
Viva la vida


16. Har du en djup och mörk hemlighet?
You cant break a broken heart


17. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Saknade te havs


18. Hur kan jag göra mig själv glad?
Toxic


19. Kommer du någonsin få barn?
Falling slowly

21. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Why do you let me stay here

22. Vad är några tips till mig?
Crosses


23. Hur kommer jag att bli igenkänd?
You, my love




25. Vilken låt är din favoritlåt? 
Inside out



26. Vilken låt tycker du inte om?
Calleth you cometh I


27. Vad skulle boken om dig heta?
Famous in a small town


28. Bråkar du ofta med din bästa vän?
Inbetween days



30. Har du många vänner?
Idiot


34. Vilken låt får dig och gråta?
Caroline


36. Vilken låt tycker du att texten betyder något viktigt?
Nu kan du få mig så lätt

37. Vilken låttesxt tycker du är konstig/dålig?
Hallelujah



38.  Vad är ditt motto?
Jag kommer 


41. Är du kär?
Go your own way

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0