I keep on fallin

Foto från Ullis när fotade mig
Okej det här är mitt andra försök på att skriva ett inlägg, jag var så himla smidig och lyckades trycka bort sidan två gånger, hur lyckas man? Men hur som helst, så har det hänt så mycket grejer på senaste tiden eller nej nu ljög jag men man skulle kunna tro det eftersom att jag inte varit så aktiv här. Men faktum är att torsdagen som var den dagen då jag inte bloggade var ganska känslosam, jag bröt ihop för en grej jag ångrade sjukt mycket och jag sa hejdå till min musiklärare som nu har slutat det var sorgligt men samtidigt var det ett väldigt bra hejdå. I fredags var det också sorgligt på fysiklektionen det var för första gången jag insåg utifrån att jag håller på att välja gymnasium att jag verkligen går sista året i grundskolan. I fredags var vår sista lektion med vår fysiklärare sorgligt men sant och snart innan jag ens hinner blinka så kommer jag säga hejdå till alla lärare, hejdå till alla klasskompisar jag vet knappt om jag ens vill tänka på det, skolavslutningen kommer att bestå av så mycket tårar och nu har jag bestämt mig jag kommer att sjunga denna låt på avslutningen anledningen till att jag väljer den låten är att den har hjälpt mig igenom så mycket, jag kan relatera till den låten osv. Min sportlovsvecka verkar bli väldigt lovande än så länge. Känner dock en liten panikångest för att det är så mycket jag vill hinna med men inte riktigt vet om jag kommer att hinna med.

Måndag: Än så länge ganska oklart vad jag ska hitta på, men kanske hittar på något med min vän Amanda men först måste hon svara på Fejjan.
Tisdag: The National konsert!
Onsdag: Träffa Gabriella
Torsdag: Kanske åka till Sundsvall för att se på Hockey
Fredag: Oklart än så länge, ska dock hör av mig till Gillian
Helgen blir det av börja förbereda mig för skolan igen.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Höstlovsvecka? haha, du menade väl sportlovsvecka? ;)

2011-02-27 @ 12:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0