Heaven can wait and hells two for the goes

Nu sitter man här säkert en timme senare och har inte ens öppnat boken. En fördel med lärarna lägger upp arbetsplaner på hemsidan it´s learning men också en stor nackdel, man fastnar istället framför en massa bloggläsande, facebook och jaa listan kan göras lång man gör hur som helst allt annat än att plugga. Borde gå ner och köpa något att äta också men det betyder att jag måste klä på mig, men jag orkar inte jag sitter ju så skönt här. Ska se om vi har något hemma annars måste jag ta tag i mig själv och göra något åt ilandsproblemet. Jag vet inte. Ska i alla fall fortsätta plugga lite nu sen får vi väll se om jag sitter här och inte har pluggat ett skit om en timme igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0