Get me away from here i´m dying

Oj herregud vilken jävla träningsvärk kände just att jag inte kunde flytta på ena benet, det är inte nu verkligen insåg att man faktiskt nästan bara använde sig av ett ben som mest i curlingen. Annars mår jag toppen och senare ska jag iväg för att träffa Antonina, som jag sedan ska sitta och åter igen kritisera melodifestivalen haha, nej usch vad jag är elak mot alla som tävlar egentligen. Hur som helst så kommer jag att få en härlig dag, hade tänkt att gå ut på stan för att uträtta lite grejer men jag känner att mitt ena ben värker för mycket för att jag ska orka det. Istället ska jag fortsätta skriva på min bok som är baserad på en sann historia från mitt liv, åhh nu fick sjukt mycket inspiration till att skriva en av de absolut roligaste händelserna på länge, därför säger jag tack och hej leverpastej och önskar er en sjukt bra lördag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt blogg! Allt bra? =)

2011-02-19 @ 15:11:27
URL: http://alinah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0