Almost lover

Hade alldeles nyss ett inlägg i huvudet att skriva men under tiden att jag väntade på att bilden skulle laddas upp försvann all inspiration. Hur som helst vaknade för några timmar sedan, igår var det en konstig kväll jag ville fira att jag var ledig idag med att lägga mig sent men när jag la mig i soffan för att se på Gilmore Girls kände jag succesivt hur mina ögon slocknade, fattar ni att jag känner att jag behöver denna långa helg. Idag är det första april hörrni. Jag skulle ha träffat Siri och Johanna S men det blev inte något istället får jag väl ta hand om mig själv lite grann, skulle vädret ha varit finare skulle jag ha tagit mig ut på stan men nej vädret sviker och då känns inte det lika kul. En sak som känns surt är att jag är den enda i min klass som kommer sitta med plugg, nope jag ljuger inte, men det är väl bara att acceptera livet är inte alltid rättvist och det får man väl leva med i guess. Imorgon ska jag i alla fall ha lite kul först som sagt en tur i Nacka Forum med Caroline och sen kommer Johanna D, Amanda och Ninnie (om jag får tag på henne) hit. På söndag händer ingenting jooo juste jag skulle umgås med matteboken det var så det var och på måndag bär det av till Liidingö för att träffa Ida. Nu ska jag nog fortsätta lyssna på Rumble Strips (okej låten slutade precis när jag skrev så) och annan bra musik aka Sheryl Crow.
Ha en jättefin dag och hoppas att det finns någon av er som åtminståne har sol ute.
Puss på er

Kommentarer
Postat av: HAIDI HELÈN JAKOBSSON

SVAR: kul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg, hihi :D

2011-04-02 @ 00:36:03
URL: http://haidis.se
Postat av: M E R E I

- Trevlig helg :)!

2011-04-02 @ 01:07:32
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0