Young Dad

Hade egentligen velat befinna mig på grönan för några timmar sedan för att se Hoffmaeastro men eftersom att jag var tvungen att göra min föräldrar en tjänst att sitta barnvakt mot gästernas barn imorgon så kunde jag väl ställa upp och strunta i konserten. Hur som helst så har den här dagen varit otroligt mysko, jag tror aldrig att jag har varit så här ledsen och glad på samma dag men en grej den här dagen har förändrat mitt liv och kan ingen stoppa mig ingen kan komma och förstöra mitt liv. Något som är mindre tråkigt är att jag förlorat lite viktiga ägodelar men jag hoppas att jag på något sätt får tillbaka det eller att jag fixar nytt. För övrigt har jag inte så mycket mer att säga förutom att jag hoppas ni mår bra och förresten tack för alla kommentarer i förra inlägget blev sjukt förvånad av att jag fått åtta kommentarer på ett och samma inlägg. Men det är bara en grej sluta upp med reklam för tävlingar och sånt det är bara onödigt, tack.

Må bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0