Tuesday


Usch vill tillbaka till Italien, till detta obeskrivliga hus och utsikt (som bara är det ni ser på bilden)!
Sitter och spanar in bloggar och känner att jag nu på eftermiddagen inte fått någonting gjort alls. Annars har dagen varit bra, förutom vädret? Jag gillar ju som sagt hösten men det har ju snart regnat dag ut och dag in och det känns inte riktigt okej dessutom har jag inte köpt femte säsongen av OTH än så då känns det ännu tristare och nu börjar snart sakna säsong ett av Gilmore Girls så mycket att jag funderar på att smyga hem till min vän mitt och natten och hämta den om hon inte lämnar tillbaka den fort, haha nejdå. Men nej hörrni nu ska jag nog ta och ta tag och rita lite på min bild så att jag åtminstånde får något plugg gjort den här dagen, för imorgon blir det franskaplugg för hela slanten, måste även titta lite på matten men det kör vi också på en annan dag möjligtvis söndag eller torsdag. På tal om skolan måste jag skärpa mig när det gäller gympakläder, glömmer alltid det på tisdagar får skriva en påminningslapp tills det blir en vana att alltid packa ner kläderna.

Hoppas att allt är fint med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0