Slutpluggat


Nu är det slutpluggat för idag. Jag orkar seriöst inte plugga mer, jag satt i en och en halv timme utan paus och bara pluggade franska vilket var bra för jag vet att jag inte borde få det men jag får sjukt dåligt samvete när jag inte lyckas och sedan blir man ju förbannad på sig själv men nu är jag stolt över mig själv just gör att jag verkligen känner mig säker på franskan nu. Jag känner mig också stolt för att jag fick bra respons på en SOuppgift angående politik, jag som trodde att jag inte riktigt kunde uttrycka mig utförligt även om jag ville det men tydligen hade jag tillräckligt mycket vilja att jag kunde motivera svaret utförligt. Men hur som helst nu ska jag titta på idol och glömma allt plugg för ett tag.

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0