Lördag

Tjenare! Hoppas att ni mår bra. Själv mår jag väldigt bra även om jag är lite seg på grund av en heldag på stan, men jag kom hem med tre saker som jag verkligen behövde och jag känner att jag i alla fall gjort lite nytta. Huvudsaken är väl ändå det. Ikväll blir det middag i Hagaparken hemma hos Lisa och Eva. Nu ska jag fortsätta med att kika på Gilmore Girls och mysa till det rejält innan det är dags att röra på sig. Vill ni ha ett tips? Vad det gäller musik. Tröttnar ni på en låt vänta med att lyssna på den ett tag och lyssna på den efter ett tag, det funkar alldeles utmärkt för mig. Förresten om ni är intresserade så har ni min nya spotify lista här.

Må bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0