Don´t stop believin


Jahapp, då har hösten kommit. Nu är det äntligen dags att ta fram paraplyet, sätta på sig gummistövlarna, rensa bort alla söta sommarklänningar och istället ta fram de mysiga tröjorna, bädda ner sig framför tvn med en kopp te och titta på något otroligt bra. Tro det eller ej men jag älskar faktiskt hösten. Förutom att skolan har mycket att erbjuda så är det på hösten som jag känner att jag kan vara mig själv som allra mest. Det är kallt men du kan ändå går runt med skinnjacka eller en annan snygg jacka, klädaffärerna har mer utbud än någon annan gång på året och dessutom de snyggaste plaggen så klädstilen är för det mesta som snyggast på hösten sedan kan jag känna att jag bara kan ta det lugnt efter att pluggandet är klart för dagen, att också sitta på fik och snacka skit med någon rolig människa är också höst eller som sagt kura ihop sig i soffan med en kopp te antingen själv eller med ett gäng härliga människor. Jag ska försöka göra en ny design jag börjar nämligen tröttna ganska rejält på den jag har nu. Ska se vad jag kan göra.

PS. Stort grattis till min syster som blir myndig idag!

Må bäst!

Kommentarer
Postat av: Johan

härligt inlägg! Får mig att bli mer positiv till hösten, som för övrigt inte är min favoritårstid.

2010-09-15 @ 19:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0