Torsdag

Tjeena, hoppas allt är bra med er. Gårdagens inlägg var en massa blandade känslor som nu är spårlöst försvunna, jag är starkare än så det är jag och jag har visst hjärta nog att ta kontakt med nya vänner, men ni vet när hormoner spökar kännar man sig inte som den starkaste och mest självsäkra personen på jorden. Men den här dagen blev faktiskt bra. Imorgon är det fredag det ska bli så himla skönt dock är jag inte helt ledig eftersom jag har en hel del plugg att göra, men det ska bli trevlig med den där lilla pausen då jag ska hänga en stund med Johan och Magdalena men sen är jag helt själv och då måste jag verkligen plugga. Dels för att jag har en viktig SO Uppsats till på måndag och ett franska prov på tisdag och jag måste få VG i franska minst, det är liksom ett mål och än så länge har jag totalt schabblat bort det målet och har förtillfället knappt G, känns inte riktigt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0