The first cut is the deepest

Godmorgon, eller ja god förmiddag kanske egentligen är det rätta att säga. Ska träffa Johan och Magdalena om en timme och efter det bär det av hem igen och då vet man aldrig vad jag kan hitta på. Det kan hända att det blir datorn hela kvällen men det är väl kanske inte riktigt det jag egentligen vill, så det kan hända att jag tröttnar och hamnar framför någon film eller One Tree Hill (om jag verkligen det, Lucas försvinner ju). Någon gång när jag har tid ska ni få ett inlägg som i One Tree Hill vs Gossip Girl det kanske är något att satsa på ikväll. Så länge kan ni som sätt båda serierna fundera ut. Vem som är Gossip Girls Brooke, vem som är Gossip Girls Nathan, vem som är Gossip Girls Peyton, vem som är Gossip Girls Lucas, vem som är Gossip Girls Haley och vem som är Gossip Girls Mouth och kanske fler.

Må bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0