Sunny Afternoon


En sjukt gammal bild from my old house at Lidingö

Hej på er! Hoppas ni mår bra. Jag mår faktiskt sjukt bra, den senaste veckan har jag insett att jag trots motgångar ska försöka se saker positivt, självklart ska jag försöka göra de jobbiga sakerna bättre men det kan jag bara göra om jag ser saker postitivt och siktar framåt men också för att jag har flera fantastiska vänner som tycker om mig för den jag är. Sedan så finns det något som jag tror alla har hört talas om musik som faktiskt kan rädda ditt liv. Den där Peyton från One Tree Hill har inspirerat mig i att göra i en spellista med Hundra låtar som räddar ditt liv och även om den är under uppdatering så har jag gjort en och det där tackar jag producenten av One Tree Hill för. På tal om vänner så ska jag om några timmar bege mig till den ön för att träffa systrarna Tessem vilket jag vet kommer bli riktigt härligt.


Må bäst!


Kommentarer
Postat av: Elinor

Gud vad vackert! Nu blir man ju nästan lite sugen på snö ;)

2010-11-01 @ 09:28:08
URL: http://bibbenz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0