Söndag


På ett sätt längtar jag tillbaka till sommaren just för att slippa dra på sig en massa jobbiga ytterkläder men på ett annat sätt längtar jag inte tillbaka för att jag vill gå vidare och njuta av hösten, för enligt mig är som jag redan sagt hösten en av de mysigaste månaderna. Dock känns det lite segt att det är söndag har en no läxa som jag inte fattar ett skit av och jag kastar snart min stenåldersmobil i väggen så att den går sönder. Om ni nu skulle vilja veta liksom. Nu ska jag leta efter mitt minneskort till min kamera och fixa lite i mitt rum eller nej jag ska försöka ta reda på vad den där förbaskade (förlåt för uttrycket) no läxan är för något.

Må bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0