Rubriktorka


En bild från Paris
Okej, en lärare har bombat min dag och en lärare har förgyllt min dag, och jaaa hur det kan gå ihop på en dag vet jag inte om jag kan förklara på ett bra sätt. Just för attn historien bakom att den här läraren förgyllde min dag är ganska personlig, jaa det finns en historia och det har ingenting med läraren att göra om ni trodde det. Men hur som helst läraren som bombat min dag har sagt att han bara kommer ge ett omdöme på mín insändare, debattartikel och reportage, det är fan inte okej. Jag nöjer mig inte med bara ett omdöme, är han medveten hur mycket jag har jobbat med alla dessa saker för att få ett MVG och sen kommer vi inte ens bli bedömda?! Det är inte lugnt asså. Förresten ska man inte få betyg på allt man gör i nionde klass? Dessutom är det här ju typ samma sak som att inte få ett betyg på ett prov. Kanske låter konstigt det här men hade jag vetat det här så hade jag inte alls behövt stressa så mycket för att få ett bra betyg VISST jag är med det räknas ju in i slutbetyget men gaaaaaaaaaaah jag vill veta om jag ligger på MVG eller om jag ligger på VG och dessutom får jag "Når Målen" vilket är samma sak som G så kommer jag att jaa jag vet inte vad jag gör. Förlåt var bara tvungen att skriva av mig. Men vet ni vad? Någon gång viskade en fågel i mitt öra att man ska fokusera på det postitiva i livet och förutom det här så har den här dagen varit riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0