Lovers in japan

Man ska alltid stå för den man är och skita i vad folk tycker och tänker men man när man känner att man själv är orsaken till att en person inte tycker om än det är då det blir jobbigt. Jag känner nu att jag höll på att få en vän men jag schabblade bort den chansen och nu måste jag börja om på nytt igen vilket jag känner att jag inte har hjärta nog att göra och det gör att jag får dåligt samvete och vill innerst inne göra något åt det men min blyghet finns faktiskt kvar även om jag inte vill erkänna det för mig själv, ibland önskar jag att jag var framåt och allt annat än blyg. Jag är inte osäker jag har lärt mig att acceptera att jag är blyg men när det händer sånna här saker vill man inte stå för att man är blyg då skäms man snarare över det. Mitt liv är i en ända stor röra just nu och jag insåg nu att om jag inte pluggar nu så kommer jag att få sitta till fyra inatt. Men ni anar inte hur svårt det är att plugga med dåligt samvete. Annars har dagen varit väldigt bra, det var sjukt kul att bli fotad av Alice och Ullis.

Må bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0