Why the hell are you so sad

Åh herregud vilket jävla väder! Det går ju inte att vara utomhus! Flera saker ha gjort mig lite irriterad idag även om dagen varit bra. För det första jag skulle ha tagit mössa och halsduk imorse, för det andra så var jag sjukt taggad på musik men så har vi halvdag imorgon det är ju riktigt great när man är taggad på att ha ett ämne. Ni som känner mig vet att musik ipricip är det ämnet som får mig att tycka det är roligt med skolan. Men livet är inte alltid kul det är väl något man får leva med antar jag, men det som är riktigt segt med det här är också att jag var tvungen att fråga min musiklärare en massa frågor angående provet som vi har nästnästa vecka, men jag får väl helt enkelt ta och mejla dem till honom och sedan istället njuta av den helt lediga eftermiddagen imorgon, okej nu ljög jag det blir inte en hel ledig eftermiddag jag måste plugga, underbar älskad SO.

Må bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0