vi är de som förlorar men jublar ändå

Tjeeena!
Att träffa Håkan Hellström var väldigt kul, dock gick det knappt att säga något till honom eftersom att soundchecken var igång samtidigt men en kram och en bild räckte gått och väl. Konserten sedan var mycket bra en jävla energi kan man ju säga att han har. På hemvägen blev vi ombedda att köpa godis till den stora släktträffen som pågick hemma så lyckades vi slippa betala godiset, läs mer om det här. En annan grej är att jag har fått min iPhone fyra och hur kul är inte det. Jag sa förut att fyran inte var snyggare men jag sa fel den ÄR snyggare. Imorgon är det prao, men tyvärr slipper jag inte undan skolan för det ska pluggas en massa musik. Harmonilära utifrån ett häfte inför ett prov och sedan ska jag tillsammans med min kära fader skriva en låt och sedan öva men vi det här laget borde ni ha lärt er att jag inte tycker det är tråkigt någonstans:).  Bilder från konserten kommer så fort jag hittat kamerasladden som är helt spårlöst försvunnen.


Kommentarer
Postat av: maria

hitta sladden!!!!!!!

2010-11-14 @ 22:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0