Vad vill du säga? När allting är sagt? Vad vill du känna? När någon tagit din makt?


Bild för två somrar sedan

Förutom att jag blivit utskälld av min lärare och att han fick mig att få otroligt dåligt samvete, att jag varit på sjukt dåligt humör för att jag inte hittade till logopeden, att jag varit hos logopeden att jag hejat på min musiklärare men att jag glömde bort att fråga honom om det här med att sjunga för högre betyg..., att jag har pluggat musik och borde fortsätta snart, så har jag inte så mycket att säga om dagen. Om den har varit bra? Ja det får ni bedömma själva, vad tycker ni att det verkar som? Jag ger er en ledtråd jag har det bra nu och är glad över att jag skrev av mig i föregående inlägg.

Visste ni att det är 23 skoldagar kvar eller 18 för mig? JÄVLAR 18 skoldagar kvar?! Jag hänger inte med i svängarna. Förresten om jag inte skriver mer ikväll:
Önska mig lycka till på musikprovet och påminn mig nu att jag måste prata med min musiklärare!

Må bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0