nu är det jul här i vårt hus

Nej nu börjar jag själv lida utav bildbrist men hur som helst så börjar jag nu känna julstämning även om det tog lite tid och även om jag har svårt att riktigt smälta att det är jul snart, tycker denna termin gått alldeles för fort men shit vad den har varit bra ändå och shit vad jag har lärt mig mycket. Det finns så många personer som har fått mig att växa som människa som har fått mig att kunna stå upp för den jag är och faktiskt på riktigt kunna förstå vem jag är. Jag trodde inte att personer kunde ändra mitt liv, inte på det här sättet och inte på så här många olika sätt. Jag pratar om att det är både bra människor som fått mig att bli mer säker i mig själv och förmodligen så kommer jag att bli ännu mer säker i mig själv snart då jag ska sjunga offentligt för första gången i mitt liv, sen är det personer som fått mig att bli starkare för att de inte varit särskilt schyssta men vet nì? Jag tycker inte att vi kommenterar det, dels för att det är fullkomligt ointressant och sen för att jag har kommit över det och det gjorde mig starkare dessutom. Om tre vecko ligger jag på en strand kan ni fatta det? Det kan nämligen inte jag ;).

Må bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0