Kom änglar kom älvor det börjar bli kallt

Har haft en lång ganska bra dag i skolan. Fick dock dåligt samvete för att jag missade en grej FAN, men det blir bra. Hur som helst nu ska det i alla fall satsas på MVG och G... även om jag håller fast vid det jag sa tidigare. Mamma har besök av jobbarkompisar och jag ska nog sätta igång och plugga. Underbar litteratur historia, nejdå det funkar. Bättre att gör mycket nu så jag slipper sitta så mycket i helgen har ju mer att göra då vet ni, måste plugga musik då plus att jag planerar att träffa en vän som jag inte träffat på jag vet inte hur länge. Så det känns ganska värt att sätta sig och plugga nu för att hinna träffa henne.

Må bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0