i been long, long way from here



Hey Guys. Nu är lovet över vilket innebär nya tag och självklart back to school, kanske inte det roligaste dock har det sina höjdpunkter då man ändå kan skratta och ha kul, även om jag blev sjukt taggad på att kasta pennan på min SO lärare imorse för att jag var så himla trött, inte på SO det är egentligen ganska intressant men ingenting kändes kul, jag var bara helt allmänt morgontrött ni vet säkert vad jag snackar om. Ibland önskar jag att jag hade upptäckt vissa artister för ett halvår sedan för idag skulle de artister som stod högst upp på listan i vintras stå en bit ner och fröken Voegele skulle tillsammans med fröken Wainwright och fröken Crow istället stå allra högst upp. Paaaaapppaaaa du läser det här nu va? Hur som helst så känns det faktiskt ganska skönt att vara tillbaka i skolan, det började bli lite segt med lov ;). Nästa vecka blir det prao vilket verkligen ska bli grymt. Prao som journalist åter igen. Shit vad tiden har gått fort, det känns som det var igår jag praoade på Expressen.

Nu ska jag ta och påbörja en bokrecension av en bra men ganska töntig bok om jag tänker efter.

Må bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0