Disaster

Okej så här är läget:
Jag är totalt förvirrad, stressad och gråtfärdig.
För att:
1. Min mattelärare har sagt till mina föräldrar att jag har matteprov i veckan MEN problemet är att han BARA sagt det till mina föräldrar vilket absolut inte är okej.
2. Har jag nu matteprov i veckan så kan jag inte lägga ner lika mycket tid på musikprovet som jag hade hoppats och får jag inte VG eller MVG i musik så går SERIÖST världen under.
3. Jag är helt slut, har hormonbesvär och när jag nyss kom in i köket frågar pappa mig: "Hur går det?" det kan ju bara betyda en sak och det är DU MÅSTE PLUGGA! Men en fågel viskade faktiskt i mitt öra att man ska inte plugga när man känner sig på dåligt humör och att man ändå inte kan koncentrera sig, det betyder energi oh jag måste äta först. Jag känner verkligen att jag vill riva sönder allt, till och med pappret för musikprovet som jag tycker är svinkul och då tror jag ni fattar att jag är i det sämsta plugghumöret man kan bli. Kanske ska jag duscha först?
4. Just nu är allt i en enda röra som ni kanske förstod men också för det här med att sjunga för min musiklärare kanske inte funkar och det betyder BYE BYE MVG i musik och det vänner svider så in i norden.

Okej ta det här inlägget som ni vill, imorgon kommer jag säga att ni ska ta det med en nypa salt men just nu är det precis så här jag känner och nummer fyra kommer alltid vara sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0