Day 02: Your first love

Day 01 – Introduce yourself
Day 02 – Your first love
Day 03 – Your parents
Day 04 – What you ate today
Day 05 – Your definition of love
Day 06 – Your day
Day 07 – Your best friend
Day 08 – A moment
Day 09 – Your beliefs
Day 10 – What you wore today
Day 11 – Your siblings
Day 12 – What’s in your bag
Day 13 – This week
Day 14 – What you wore today
Day 15 – Your dreams
Day 16 – Your first kiss
Day 17 – Your favorite memory
Day 18 – Your favorite birthday
Day 19 – Something you regret
Day 20 – This month
Day 21 – Another moment
Day 22 – Something that upsets you
Day 23 – Something that makes you feel better
Day 24 – Something that makes you cry
Day 25 – A first
Day 26 – Your fears
Day 27 – Your favorite place
Day 28 – Something that you miss
Day 29 – Your aspirations
Day 30 – One last moment

Jaa, min första kärlek det måste ha varit oj vad svårt, det måste ha varit Justin Timberlake räknas det? Hahaha

Mina föräldrar är världens bästa på alla sätt. De finns alltid där för mig, ibland är de fruktansvärt irriterande men jag antar att de hör till men samtidigt så är mina föräldrar de personerna som älskar mig oavsett vad som händer. Jag kan berätta vad som helst för dem och jag delar så otroligt mycket med dem och jag älskar de så otroligt mycket.

Vad jag åt idag? Är det överhuvudtaget intressant? Men jag åt typ sådana där italienska köttbullar och potatismos och glasss.

Kärlek är ibland det vackraste som finns ingenting kan beskriva den underbara känslan av att man är kär, det kan det verkligen inte. Dock kan den känslan också vara förjävlig särskilt när man är olyckligt kär och man egentligen vet att man aldrig någonsin kan vinna den personens hjärta. Jag har otroligt svårt för att bli kär, jag minns att jag varit kär i på riktigt en ända gång och det var i 6:an, det var väl ganska komplicerat kan man väl säga och förändrade väl i pricip mitt liv (nej jag blev inte tillsammans med honom och han var inte elak mot mig) men vi behöver inte ta den historien nu det var då och allt är bra nu så nu vet ni det. Men jag säger så här för det mesta är kärlek det absolut vackraste som finns. 

Min dag har varit jättehärlig, har tillbringat den med min fina vän Antonina och jag beskriver det kort. Mycket skratt och en massa snack.

Jag är inte den typen som har en bästa vän jag har hellre många nära vänner men det finns tre personer som jag verkligen litar på till 100 procent. Det är Lisa (som jag inte ens kallar min kompis hon är min syster) Lisa och jag har växt upp tillsammans, hon har alltid funnits där vid min sida och hon är min syster vi har så himla kul tillsammans. Sedan är det Ida även hon är som min syster vi har så himla mycket gemensamt och även så himla många minnen sen tror jag att hon är den snällaste tjejen man kan tänka sig. Sen har jag en vän som står mig väldigt nära som heter Antonina och med den tjejen har man inte tråkigt vill jag lova.

Japp ni får mer imorgon.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0