Bloody mother fucking asshole

Har haft en väldigt slapp dag vaknade av att mamma skriker "Dags att gå upp" eller liknande därefter bär det av till Uppsala där vi hämtar upp min mormor och äter lunch på Burger King, sedan bär det av hem till henne då också Erica och Kjell kommer förbi, det var väldigt trevligt och sen bar det av hem igen. Har sjukt ont i halsen efter att ha svalt schampoo när jag duschade, inte det mest bekväma kanske så gör inte det misstaget när ni duschar, så länge ni inte vill ha ont i halsen såklart. Fråga mig inte varför jag gjorde misstaget. Aja hoppas att ni har haft en bra dag och imorgon är det väl sista chansen att njuta av lovet, eller på lördag kanske man ska säga, på söndag är sista dagen och det är då man ska förbereda sig inför veckan som kommer särskilt när det varit lov.

Jag känner på mig att veckan jag har framför mig inte kommer bli särskilt rolig vad det gäller plugg, jag kommer ha totalt fullt upp med pluggandet men det kanske det är värt när man ändå har prao veckan efter, något som också stör mig är att vi ska börja repa Lucia på kulturen, hallå det var nyss sommar? Jag tror fortfarande att det är det ibland, jag hänger inte alls med i svängarna.

Förresten rubriken jag kanske borde påpeka det, det är låt som Martha Wainwright har gjort till sin mamma snällt va? Nej kanske inte, men hon kanske förtjänade det jag känner inte henne.  Martha Wainwright – Bloody Mother Fucking Asshole.
Må bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0