Tisdag


Jag känner att den här veckan inte riktigt kommer bli den bästa veckan. Jag är förvirrad vad det gäller skolan och det känns som det är otroligt mycket hit och dit. Egentligen är det lite komiskt det här, antingen får jag mitt sämsta reslutat någonsin eller så får jag mitt bästa. VG+ och IG går inte riktigt hand i hand kan jag tycka. Sedan är det inte likt mig att få IG på något men det handlade ju inte om att jag varit slarvig utan att jag missuppfattat. Nu glömmer vi det. Oj shit! Vad klockan flög iväg, jag måste snart gå, ska på återträff med min konfa. Men bara så ni vet är jag glad men förvirrad och en aning stressad men det löser sig.

Må bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0