Första praodagen


Foto av Maria, hoppas det var okej att jag snodde den.


Godmorgon!

Nu ska jag snart ta och hämta min macka som jag har en känsla av att just ha hoppat upp ur brödrosten och efter det är det dags för första dagen på praoplatsen, i mitt fall Expressen. Ska bli sjukt roligt. Sedan har jag en fråga till er som ni förmodligen inte kan svara på: Men vart tog det fina vädret vägen? Det var ju strålande sol och typ 15-20 grader för bara några dagar sedan? Eller har jag vaknat upp ur min dröm nu? Haha hur som helst så ska jag nu slita mig härifrån och göra lite vettiga saker, innan jag springer ner till bussen.

Ha en jättebra dag och önska mig lycka till idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0