Dag 5

Hoppas att ni har haft en bra kristihimmelfärds helg det har jag. Igår var jag alldeles för irriterad och trött för att sitta här då jag var på premiären av Prince Of Pursia dock kunde vi inte se på filmen eftersom att det var för krångligt att fixa. Men det räckte gott och väl med att stå och stirra på en massa kändisar. Anna Nicole Winter var där för att bara nämna någon och även andra kändisar såklart. Sedan idag mina vänner har jag och Marie verkligen varit reportar mer om det på torsdag tror jag det blir. Annars så kommer vi imorgon att få sätta rubriker igen. Ni har väl läst det jag skrev i förra veckan? Om inte GÖR DET! Annars kan man inte veta vad som händer! Haha nej jag skoja bara, men om ni inte har gjort det tycker jag det är hög tid att göra det nu. Expressen.se mina vänner och skrolla ner tills du kommer till spel anonnsen.

Må bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0