Söndag

Jag skrev ett inlägg om schlagern igår som inte verkar ha publicerats(!). Eller är det bara jag som inte kan se det? Hoppas hoppas hur som helst att det kommer upp under dagen i alla fall,i värsta fall får jag publicera om det, jag har det ändå kvar i arkivet så det är inte på det sättet att hela inlägget är borta, nu kommer det säkert försvinna bara för att jag skriver så här haha. ANYWAY idag blir det gudtjänst ligger lite efter med det där när de gäller konfan måste jag erkänna. Därefter har jag och mamma tummat på att vi ska kolla läget på nya Åhlens på Östermalmstorg, någon som varit inne  där? Sedan blir det släktträff då en släkting fyller år, sedan blir det jaa, det får vi helt enkelt se, imorgon är det i alla fall skola trist, men snart är det fredag igen och sedan är det snart påsklov, prao och sommarlov. Tiden går fort, det gör den verkligen. Nu ska vi också se om detta inlägg publiceras.

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0