Onsdag

En händelserik dag kan man ju kalla det, men egentligen ganska ointressant. En sak har i alla fall tilltalat mig att inte tycka om skolmaten och anledingen tror jag inte ens att ni vill veta. Det får ni inte veta heller. Hamnade av någon anledning borta på norrmalm av att ha gått av vid stadion, fråga mig inte hur. För er som inte kan stockholm så kan jag tala om för er att stadion och norrmalm ligger väldigt långt bortifrån varandra. Nu håller jag på att lyssna lite på Johannas spotifylista hon nyss skickade till mig, låter bra.

Jag har på tal om ingenting blivit beroende av choklad om ni vill veta det och nu kom jag på en grej som jag och min mamma skulle testa angående min kusins hockeymatch imorgon, men mamma är inte hemma. Kanske går imorgon också? Aja, i värsta fall får vi följa det på det gamla vanliga sättet, men det är ju kul att se det.
Skolan tar över mitt liv, det är uppsatser och läsning hit och dit dock inga prov på flera veckor eller jo musikprov men det är ganska enkelt att få in i huvudet. Det känns i alla fall sjukt skönt och om 3 veckor är det påsklov, då blir det konfa läger ska bli trevligt. Har en känsla av detta inlägget kommet bli ganska så trist och att det bara är en massa onödigt pladder, men jag måste skriva av mig och bli av med mitt kli i fingrarna (säger man så).

FÖRRESTEN jag måste få skryta lite (ursäkta, ursäkta) men jag har skrivit en bok på 100 sidor! Inte än man snart, snart. Ni anar inte hur stolt jag är och ni anar inte hur förvånad jag är att jag klarat av det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0