Onsdag


Här skulle jag inte ha något emot att befinna mig just nu
Hello, jag vet att jag skrev att det inte kommer finnas någon tid för bloggning alls, men matten var lättare än vad jag trodde och den tog sjukt mycket kortare tid än vad jag trodde vilket betyder att jag nu är klar med den woho! Det ända jag ska göra nu när det gäller skolan är att fylla i ett papper om temadagarna men det kan jag väl inte säga är en läxa. Eller jo det är det ju på sätt och vis men det är ju inte direkt något man blir stressad över det är inte precis jobbigt att fylla i ett papper där man skriver vad man tycker om temadagar och det vi gjort. Eller?

Hur som helst så har det varit en bra dag, den har flutit på och snart har jag lov och då ska vi prata allvar då kommer ni på riktigt inte få se mig på en vecka. Men det ska vi inte snacka om nu. Måste ut på stan och hitta en konfaklänning det är ju snart bara en vecka kvar och jag har inte den minsta tid att köpa en under veckan som kommer. Det är lite svårt att köpa en klänning när man befinner sig ute på landet eller vad säger ni?

Må bäst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

DET DÄR SER NÄSTAN UT SOM KING'S CROSS!!

Eller... är det det?

harry potternörd

2010-03-31 @ 19:18:01
Postat av: Sofia

Svar: Haha nej det är det inte, det är Couvent Garden

2010-03-31 @ 20:08:42
URL: http://sopho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0