Lördag

Gårdagen var magisk, anlednignen till att jag inte bloggade var att jag inte kände särskilt stor skillnad av vad det var jag skrev, det är ungefär så ställningen enligt mina tankar kommer att se ut. Vinsten kommer stå mellan Eric Saade, Salem Al Fakir, Darin, Ola, Jöback och Anna Bergendahl många jag vet men där har ni topp fem i vad jag tror utan inbörders ordning.

Nog med det, har precis hoppat ut ur duschen det är extremt skönt att duscha på morgonen. Nu om ungefär 30-40 minuter kommer Antonina, när hon har kommit bär det av till Uppsala. Jag vet tyvärr inte hur uppdateringen blir, kommer vara där hela dagen och kommer hem ungefär till Melodif. så jag tror att vi ses någon gång runt 22.30 bara så att ni vet. Kameran kommer i alla fall få följa med till Uppsala. När vi ändå snackar uppdateringen så kommer denna helg inte vara någon blogghelg imorgon är jag inte heller hemma hela dagen. Tur att det finns så många andra fina bloggar för er att läsa. Nu ska jag äta upp min frukost/lunch, sminka mig, sätta telefonen på laddning och sätta på mig strumpor osv.

Ha en fantastisk dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0