Godmorgon

Om en timme ska jag träffa Lisa för att uträtta min present som jag fick av henne när jag fyllde år, vilket nämligen var en shopping runda med henne. Det ska hur som helst bli väldigt kul. Blev just lite stressad för att vi tydligen ska åka till Vadstena klockan 6 och jag är tveksam på om jag hinner det, om jag ska hinna packa och så. Men förhoppningsvis löser det sig..., eller så är jag smart nog att fixa allt sådant nu. Nej jag vet inte, jag känner inte ens för att åka dit, men jag antar att jag inte har något val. Nu kom jag och tänka På Gilmore Girls av att lyssna på I try med Macy Gray, ni vet när Rory och Lorelai har bråkat om att Rory inte vill gå på Chilton och Lorelai lämnar rummet. Rory sätter på cd-spelaren och Lorelai gör samma sak i vardagsrummet, det är den låten dem sätter på. Nu vet ni det om ni tidigare undrade eller inte visste det.

Hoppas ni får en jättebra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0