Funk


Längtar tillbaka till Londons gator

Känns segt att skolan har börjat igen även om det nu som sagt börjar vända från en sådan där dålig period som alla har i sitt liv. Musikprov imorgon, musikuppsats att göra, lååååång soläxa och svenska läxa, känns ju lite segt men vad gör man inte för att bli godkänd och kanske till och med mer än godkänd. Dagen har i allmänhet varit bra förutom att jag tror att mina hormoner och jag inte är bästa vänner just nu och förutom att jag känner mig en aning snuvig ingen fara alls på det sättet med snuvan, det är hormornerna som är största problemet isf. Nu måste jag återgå till pluggningen eller snarare skrivandet på min uppsats om funkmusik. BTW hur kunde i hela fridens dagar klockan hinna bli 17.40???? Jag gick ju hem från skolan alldeles nyss????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0