Friday i´m in love

Guys vet ni en sak? Det är freeeeeeeeeedag?! Mitt no prov gick som sagt åt skogen vilket känns riktigt surt, men vad fan det är fredag, solen skiner och jag har en underbar helg framför mig varför grubbla över ett prov som dessutom var sjukt svårt? Jag brukar inte bi underkänd på noprov och det här är det första och sista noprovet jag ska bli underkänd på dessutom var jag nervös och de mesta var slarvfel. NOG MED DET. Snart kommer min kära mor hem och då tänker jag övertala henne att fika med mig fram till att det är dags att börja dra sig till globen för att se på melodifestivalgenrep, men först planerar jag att måla om mina naglar från blåa till röda, vet nämligen inte riktigt om jag gillade den blåa färgen särskilt mycket. Nej hörrni, ha en fortsatt trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0