En fredag som inte känns som en fredag

Ska försöka skriva ett inlägg där jag inte skriver att jag känner mig seg. Hur som helst så är det fredag, men det känns som vilken dag som helst, har kännt så hela dagen ni vet sådär otroligt seg och en aning sunkig som man kan känna sig ibland, även om dagen har varit väldigt bra kan jag inte känna en fredagslycka. Försöker pigga upp mig själv med lite godis men det går inte. Ikväll blir det hur som helst en rysare när vi lyssnar på Fredriks match emot Malmö igen då de nu ska slå de för att sedan kunna gå vidare till den riktiga kvalserien. Sjukt spännande. Sedan börjar ju det trevliga programmet Så ska det låta ikväll, med tre i varje lag. EMD och Cockies N Beans medverkar. Nu vill jag ta en runda på stan, men jag vet inte om jag orkar känner ett sådant där mellanting ni vet. Vill, vill inte.

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0